Умови повернення перевізника
Назва юридичної особи ФОП Нікашин Євген Євгенович, Код ЄДРПОУ 3645102231, IBAN UA483348510000000026009151879, Назва банку АТ «ПУМБ», Код банку (МФО) 334851 new.nika-bus.com.ua (далее Сайт)
Більш ніж за 24 год., до відправлення рейсу повертається 85% вартості тарифу. Добровільно, менш ніж за 24 год., до відправлення рейсу ПОВЕРНЕННЯ НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ. Утримується під час повернення: 100% тарифу. При скасуванні рейсу, при ненадання місця. Повертається 100% вартості квитка.
Угода публічної оферти
Ця Угода має характер публічної оферти відповідно до ст. 633, 641, 642 глави 53 Цивільного Кодексу України та є еквівалентом "усної угоди", та відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.
1. УГОДА ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
1. Перевізник, зареєстрований та чинний відповідно до вимог Держави, де здійснюється перевезення, з однієї Сторони, та
2. Клієнт (фізична або юридична особа), яка замовляє та оплачує послугу, пасажирського перевезення (у тому числі і багажу), в тому числі і на користь третьої особи, з іншого боку, склали Угоду публічної оферти (далі Угода) про наступне:
2.ПРЕДМЕТ УГОДИ
1.На підставі цієї Угоди, Перевізник зобов'язується надати послуги з перевезення Клієнта та його багажу (далі Послуга), згідно з обраним Клієнтом маршрутом, датою та часом відправлення, а Клієнт зобов'язується попередньо оплатити Послугу.
2. Маршрутний лист, виданий Клієнту, є невід'ємною частиною цієї Угоди і є свідоцтвом про укладення Угоди та Договору про перевезення між Перевізником і Клієнтом.
3.Маршрутний лист пасажира формується відповідно до вибору Клієнта та актуальної інформації про послуги Перевізника.
4. Номер Маршрутного листа пасажира генерується ПК, є унікальним номером Угоди.
5.Термін акцепту цієї публічної оферти не обмежений.
3.ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
1.Права перевізника:
1.змінювати умови надання Послуги, у тому числі переоформлення або повернення коштів за невикористане перевезення, попередньо розмістивши інформацію в ПК;
2. Обов'язки перевізника:
1. надати Послугу відповідно до обраного Маршруту;
2. у разі скасування або зміни умов надання Послуги повернути кошти, отримані як передоплату Клієнту;
3. надавати консультації з питань, що виникають у Клієнта щодо використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа;
4. ознайомити Клієнта з Правилами перевезення пасажирів та умовами оформлення замовлення, переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
3.Права Клієнта:
1.Отримати консультацій з питань, що виникають щодо використання Послуг: оформлення замовлення, умови переоформлення та повернення Маршрутного листа пасажира;
4. Обов'язки Клієнта: 1. оплатити Послугу; 2.надавати достовірну інформацію необхідну оформлення замовлення; 3.вимагати дотримання конфіденційності стосовно інформації, що надається при попередній оплаті,
4.УМОВИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
1.Клієнт оплачує послуги Перевізника шляхом 100% передоплати готівкою або безготівковим розрахунком, банківською карткою.
2.Ціна Послуги формується з ціни фактичної вартості послуги, тарифу, зборів та податків з урахуванням винагороди третьої сторони, яка бере участь у укладанні цієї Угоди, та вказується в Маршрутному листі пасажира.
5.ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГИ
1.Маршрут, дата, час відправлення та прибуття відображено у Маршрутному аркуші.
2.Факт закінчення надання послуги - прибуття в кінцевий пункт, вказаний у Маршрутному листі.
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
1. Перевізник несе відповідальність за:
1. надання послуги Клієнту;
2. затримку та/або скасування, та/або перенесення, зміни умов надання Послуги;
3. Рівень обслуговування на своїх рейсах.
2.Клієнт несе відповідальність за:
1.надання недостовірних даних при оформленні Послуги;
2.за оформлення необхідних документів (віза тощо) для перетину кордонів інших держав.
3.Звільнення від відповідальності Перевізника:
1.за відхилення від розкладу, несвоєчасне подання транспортного засобу, що виникли внаслідок обставин непереборної сили (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори (пробки) на дорогах, дії держорганів тощо). , а також дії самих пасажирів, що впливають на виконання зобов'язань) або інших обставин (технічні неполадки автобуса по дорозі до місця відправлення), які Перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити та запобігти;
2.за витрати, що виникли у пасажира через несвоєчасне прибуття до пункту призначення;
3.за будь-які збитки, які виникли у пасажира внаслідок злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху чи екіпажу);
4.за проблем, що виникають у пасажира з державними інстанціями у зв'язку з документами (паспорт, візи, страховка тощо) або вмістом багажу пасажира;
5.за речі, залишені чи забуті у салоні автобуса.
7. УРЕГУЛЮВАННЯ СУПЕРЕЧОК
1. Сторони регулюватимуть шляхом переговорів будь-які спірні питання, розбіжності чи претензії, які можуть виникнути щодо цього Договору або у зв'язку з його виконанням.
2.Всі спірні питання розглядаються за наявності письмової заяви, переданої поштою чи факсом. Досудовий порядок врегулювання спору є обов'язковим.
3.У разі якщо Сторони не зможуть досягти згоди щодо спірних питань шляхом переговорів, ці питання підлягають вирішенню відповідно до чинного законодавства України.
8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. З усіх питань, не врегульованих у тексті цієї Угоди, Сторони керуються чинним законодавством України.
2.У разі внесення змін до цієї Угоди, її призупинення, припинення її дії Перевізник зобов'язаний надати Клієнту всі послуги, що були ним сплачені.
3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладення та виконання Угоди відповідно до її умов.